♦ Bilddagboken

Suttit och kollat igenom min Bilddagboken, hittade en hel del roliga gamla bilder!

Men nu ska jag nog trots att sova snart, vet ifasen om jag orkar se Big Brother ikväll, så sjukt trött! ZZZzzz
Imorron blir det iallafall jobb mellan 12-16, så blir sovmorgon eftersom jag inte bhöver åka förens kvart över 11! Helt underbart faktiskt! Sen på kvällen får jag se om det blir att flytta möbler eller när det nu blir?
Ska ju bygga om i badrummet här uppe! ;) Wiiie, kommer nog blir super bra, och såååå mycket större!


*Bjuder på en gammal bild på mig som jag hittade på bilddagboken, gillar faktiskt bilden! :o

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se