♦ Boooring

Tråkigt, men snart kommer pojken så då blir det slut på tråkigheter!! :D
Imorron blir det iallafall att åka till farmor o farfar och äta mat och träffa min faster och hennes familj! Kanske även åker tidigare än mamma och pappa och bakar lite kringlor! Trevligt Trevligt! :)

Jag tror min hund kommer bli en naken hund snart? Mamma sitter nämligen i köket och rakar ner honom så han inte har så lång päls! /Han får nämligen lätt klåda, så därför rakar vi ner honom för att han ska slippa det! Och så åker väl jag på att duscha honom sen? Som han verkligen Älskar!

Hoppas ni haft en trevlig dag och kommer ha en fortsatt trevlig kväll! :D

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Linn

Härlig blogg!

2012-02-23 ♥ 19:13:39
Blogg: http://jonssonl.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se