♦ Dagen

Har jobbat hela dagen från 9 till 18 så är helt slut i huvudet! Jag tror även en kund hade väldigt roligt åt mig idag när jag städade på dam avdelningen. Jag plockade upp en tröja ifrån glovet och vände och vred för att hitta vart halsen på tröjan var, men hittade den inte, tog nästan 5min kändes det som innan jag lyckades hänga upp den som den skulle och kunden snett bakom mig stod och fnissade! Ja man måste väl bjuda på sig själv? Inte sant! ;)

Imorron blir det iallafall jobb igen, denna gång mellan 9.45 till 17, så lite kortare dag så helt okej! Blir att ta bilen imorron med så motorvärmaren är ställd både tills jag åker in och hem, glömde ju nämligen ställa motorvärmaren idag tills jag skulle åka hem så hade en kall bil att sätta mig i! Men överlevde ju iallafall!

Onsdag blir det jobb mellan 12-16 och torsdag & fredag blir det plugg till 1000!! Eftersom hela lördagen spenderas i Göteborg. Måste verkligen komma igång! Hade tänkt jag skulle plugga idag men verkligen inte haft någon ork, lär inte bli det imorron heller antagligen! Suck, skolan alltså ..-.-

En låt som går på högvarv i högtalarna i bilen är
Where them girls at - David guetta ft Florida/Nicki Minaj Afrojack Remix
Så grymt skön bas så det finns inte!



">

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se