♦ Fit me

Hade tur i oturen imorse om man säger så? Fick studiebidraget idag och imorse tog min foundation slut! Puh, tur att man skulle praktisera idag och att man fick pengar. Istället för att köpa den jag haft ett antal gånger nu, vilket är Maybelinnes 24-Hours foundation vilken jag verkligen är super nöjd med! Jag kan inte svara på om den håller i 24timmar, men den håller lungt 12timmar utan tvekan! Så idag testade jag faktiskt maybelinnes nya Fit Me foundation, passade även då på att köpa pudret som var till så hoppas jag blir nöjd! Köpte även lite annat som en ny mascara vilket behövdes, samt dry schampoo(kan vara bra nu när man inte har dusch) och även en ögonfransböjare! Mina ögonfransar står liksom rakt ut, så trycker just nu upp dom med fingret, vilket inte räcker..

Idag ska jag följa med Emma till stallet, hon ska rida igen ifrån i måndags, igentligen har jag också en lektion att rida igen men tänkte att jag orkar inte nu när vi inte har någon dusch, så spara det tills vi får en dusch! Så jag får väl hålla ut helt enkelt! :)

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se