♦ Fram och Tillbaka

Känns som om jag inte gjort annat idag än åkt bil? var först inne i stan och var på balinformation och även handlade lite. Sedan när jag väl hemma så var parkeringen upptagen av mattläggaren som var här och kollade vilken matta vi valt till badrummet som dom gör iordning nu! Så fick ställa mig på parkeringen vid hyreshuset så länge, var ju ändå tvungen att åka till ankarsrum och hämta ett paket som jag igentligen skulle hämtat på vägen hem, men eftersom det pappret låg i vinterjackan och jag inte tog den till stan så råkade jag glömma det! (a) Kom nu även på en sak som jag även skulle köpt i ankarsum. Jaja nu får det vara nog med åkande för denna vecka känns det som?

Usch är fortfarande grymt trött ifrån Lördagens bravader, så känns som om jag håller på att somna vilken sekund som helst, usch ZZzzz


*Bild från innan jag åker ner till ankarsrum

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se