♦ Gårdagen och dagen

Tog bilen till skolan igår, började me 15min svenska, för längre behövde jag inte vara där? Sedan satt jag och inte gjorde ett skit tills religonen började som vi satt och skrev i 1h, skulle haft ca 2h lektion men efter att vi skrivit oavbrutet i 1h så fick vi sluta, så då fick jag ytterliggare en håltimma, denna på ca 1,5 h innan psykologin började. Skolan alltså, behöver jag säga mer? Men psykologin var iallafall vettig, satt och skrev på mitt psykologiarbete, vi ska skriva om våran egna personlighet.
Efter skolan hämtade jag pojken på byggmax och sedan åkte vi och köpte lite godis till kvällen! Fredags mys med chips, godis, ziperallen och film, som denna gång blev ''Linje 123 kapad!''

Idag ringde klockan vid 9.30 eftersom jag skulle börja jobba vid 12! Fixade iordning mig, åt och sedan blev åka till jobbet för att jobba 3timmar. Efter jobbet plockade jag upp pojken på vägen och det bar av hemåt! Nu står dom här bakom mig och tjatar att jag ska städa iordning i vardagsrummet innan gladiatorerna börjar ikväll.



..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av kajsa

hoppas att du får en fin kväll :)

2012-02-18 ♥ 18:36:00
Blogg: http://kkajsajohansson.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se