♦ Godmorgon!

Godmorgon på er! Ligger här i min säng och mår inge  vidare! :( Visst jag mår bättre än jag mådde igår men fortfarande inte helt okej! Blir nog iallafall ingen skola för mig imorron för ''säkerthetsskull'' och på lördag blir det jobb om jag nu är pigg vilket jag hoppas! Igår gjorde jag inget mer än att ligga i soffan hela dagen, plus att jag var ensam hemma ett tag då mamma var i stan och handlade lite. Idag blir det väl samma att ligga i soffan och förhoppningsvis orka plugga lite vilket verkligen behövs.. :( Suck!
ps: Saknar min pojk massa! :(


*Gammal  bild*

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se