♦ Göteborg, Hoppning del 2


Philippe Rozier & Randgraaf


Emma Emanuelsson & Titan


Geir Gulliksen & L'espoir


Linda Heed & Bee Wonderful


Douglas Lindelöw & Udermus


Pius Schwizer & Ulysse


Athina Onassis de Mirandra & Ad Unaniem



Peder Fredricson & H&M Cash In
 

Marcus Ehning & Plot Blue


Helena Persson & Bonzai H




Rolf-Göran Bengtsson & Ninja la Silla


Simon Delestre & Couletto


Christian Schranz & Quartz van de Nieuwmolen


Philipp Weishaupt & Souviner


Theo Muff & Acomet

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av OLIVIA WIKSTRÖM' - veckans blogg

anmäl dig till Veckans Blogg !

du blir länkad i min meny i en månad! även ett inlägg med en bild länk till din blogg!

detta visas för mina 1000 läsare! Grymt korkat att missa eller hur ?

mer info hittar du på http://www.nattstad.se/oliviawikstrom?id=2617306 kram !

2012-02-26 ♥ 16:04:14
Blogg: http://www.nattstad.se/oliviawikstrom

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se