♦ Hemma

Dagen började med praktik från 9.00 till 16.00 och då gick jag till läkaren för att vänta på mamma, när hon var klar så gick jag och hämtade bilen för att sedan hämta min Pizza på accapulco, och sedan åkte vi vidare till torino och hämtade mammas, mormor och morfars Pizza för att sedan åkte till mormor o morfar för att äta! Åkte därifrån runt kvart över 7 och kom hem för 45min sedan eller nått! :)
Nu sitter jag här och har ont i foten och benet, suck! Varför var man tvungen att tappa en dubbelvikt tjock fet jä*la tung platta -.-
 Affiliator.se

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se