♦ I close this chapter!

Nae nu tar jag och säger Godnatt! Är så fruktansvärt trött så skulle kunna somna vilken sekund som helst känns det som! Har även skrivit ihop en presentation av Aslan som kommer under morgondagen! Ska även fixa ihop några bildinlägg på Arrak, Mischa och Aslan? Eller vad tycker ni?

Funderar även på att göra ett inlägg om Orizaba, den absolut bästa hästen som finns! Hon är en ridskolehäst efter Robin Z, ja Robin Z. Men detta inlägg kommer nog komma någon annan dag för nu ska jag sova! Godnatt!!

Varva nya medlemar och tjäna 40kr för varje ny medlem!


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se