♦ I live today..

Kom hem runt halv 9 efter att ha följt med kompisen Emma till stallet eftersom hon skulle rida igen ifrån i måndags! Har även jag en lektion att rida om, men eftersom vi inte har någon dusch för tillfället eftersom vi gör om i badrummet(Ska lägga in bilder lite senare!) just nu så har vi ju ingen dusch. Och eftersom vi inte får låna min kusins dusch(bor i hyreshuset jämte mig) förens imorron(tur de) så struntade jag i att rida igen idag, så tar det någon annan dag! :)

Blev även väldigt förvånad förut idag när jag kollade stateskien för dagen. Har fått över 20besökare trots att jag bara skrivit ett inlägg? Känns faktiskt bra! :)

Imorron blir det iallafall praktik från 9-17 och sedan hem och duscha och förhoppningsvis kommer bästa älsklingen imorgon också! Fredagen kommer antagligen spenderas med pojken hela dagen, blir väl först skola sen äta pizza och på kvällen Bio, This Means War. :) Lördag är det jobb som gäller för mig, blir heldags jobb från 9.30 - 15.15! Helt okej faktiskt, pengar går ju fasen ALLTID åt! Och då menar jag Alltid!


*Bild på Emma och Lemon från mars förra året!


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se