♦ It's to bad

Verkligen inte orkat att blogga något idag, varit trött och seg hela dagen så bara latat mig i soffan, som vanligt! Men följde även med pappa ut med hundarna en kort sväng i samhället, blev inte så lång pga att det var svin kallt! När pappa gick upp vid 8-9 imorse så var det 27minus ute! Och när vi gick var det ca 12 tror jag, men det bet ändå i kinderna! Imorron blir det skolan som vanligt, och jag som skulle pluggat på mitt projekt arbete i helgen sket sig totalt! Har verkligen inte haft någon ork! Och i veckan blev det ju heller inget plugg pga att jag låg i magsjuka! ... Suck!

Puss&Godnatt på er alla, hoppas ni får en trevlig måndag imorron!

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se