♦ Just be your self!

Varför falla in i samhällets ramar om hur man ska vara? Man ska vara perfekt? Men alla är väl ändå perfekt på sitt eget sätt?

Jag var förr livrädd för att falla utanför dessa ramar om hur man skulle vara och gjorde allt för att inte vara mig själv så att säga! Men till slut insåg jag att jag mådde i bra att vara på det sättet, utan jag hittade min stil, jag hittade mig själv och nu mår jag bättre än någonsin!
Jag klär mig precis hur jag vill, jag sminkar mig precis hur jag vill, jag har håret Precis hur JAG vill, och ingen kan säga något att få mig att ändra mig! Jag tänker vara den jag är och inte någon annan!

Nae dessa ramar som samhället kallar ''perfekt, normal'' och gud vad det nu är, är så otroligt sjukt! Vem bestämmer igentligen om man är perfekt, vem bestämmer om man är normal? Jag ser verkligen upp för dom som vågar stå för vilka dom är och den stilen dom har! För dom är perfekta på sitt sätt! Och dom skiter i samhällets ''ramar''.

Jag tycker flera ska bryta sig loss ifrån dessa ramar och bara vara sig själv och skita i vad folk runt omkring tycker och tänker om dig. Det är väl deras problem att dom inte gillar dig för den du är, och det är ju inte meningen att du ska ändra dig bara för att bli omtyckt? Huvudsaken är väl ändå att din familj och dina vänner gillar dig för den du är? Resten tycker jag man ska skita i!

Så nu tycker jag att alla ska bryta loss ifrån ramarna och bara satsa på att hitta sin egen stil och bara vara sig själv! Tro mig, ni kommer må så sjukt mycket bättre efter detta! Det kan jag lova till 110%!

So Break Free and just Be Your SELF!



Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se