♦ Keep on workin'

Nae, ska nu byta data och fixa klart designen lite, fattas fortfarande lite bilder i sidomenyn för att det ska vara i topptrimm! :D Dock har jag som vanligt tröttnat på headern?! Vet inte hur fasen jag vill ha den! Har fått massa olika ideér från olika bloggar jag läser men så svårt att samtidigt komma på något eget, vill ju inte kopiera rakt av? Då kan man ju inte säga att det är jag som gjort den?


*Exempel på hur en bild i sidomenyn såg ut i förra designen.

Sitter även och försöker övertala min bror att han ska fixa en blogg och lägga ut sina bilder som han fotar eftersom han är frym fotograf!

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Lina - Vinn ridhjälm eller grimma+grimskaft från Smeagårdens Hästshop!

SV: Men facebook är ju jätteskumt också nu tycker jag!

2012-02-19 ♥ 14:12:15
Blogg: http://sallberglina.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se