♦ Kort skoldag!

Blev en kort skoldag för mig idag, började 8.20 med Psykologi B och satt då och skrev på mitt psykologiarbete som ska vara om våran personlighet, gick väl sådär? Hatar verkligen att skriva för hand för mitt lillfinger viker sig innanför ringfingret och den känslan får mig att verkligen rysa! Så fruktansvärt äklig känsla? Knäpp eller vad? x)

Efter det så satt jag från 9.30 till 10.30 då brandlarmet gick i B-huset? Så var bara att lunka ut(inte fasen ha man bråttom när brandlarmet går? Folk går till skåpen och hämtar jackan i lugn och ro.) Var sådär super kallt ute! Hade bara en skjorta på mig! Men men, sedan satt jag väl tills klockan blev 11.30 då pojken kom så åkte vi till McDonalds och han bjöd mig på en pommes! Sötisen! Han är så snäll jämt! Igår hade han köpt en ny plattång till mig eftersom min förra är trasig! Hur många pojkvänner gör det bara sådär?

Sedan åkte jag hem med 12.15 bussen eftersom jag hade så fruktansvärt ont i magen, som nu har gott över vilket är skönt! Och nu sitter jag och har kollat på Ponnyakuten på svtplay i brist på annat. Väntar på att pojken ska komma och även att vi ska åka till ridningen! Har lyckats tvinga med mig honom! ;)

Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!


..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Lisa | 12 | Foto & vardag

Veckans blogg är nu avslutad, var gärna med igen!



http://lisafisap.blogg.se/2012/february/vinnarna-av-veckans-blogg-v8-ny-omgang-v9.html



/ L I S A ♥

2012-02-27 ♥ 18:07:51
Blogg: http://lisafisap.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se