♦ Kvällen igår

Igår efter att pojken kom så gjorde vi lite mys och smälte choklad som han köpte med på vägen hit och så delade jag några äpplen som vi doppade i chokladen! Suuuper mumsigt var det! Både onyttigt och nyttigt! ;) Något som är godare att doppa än äpplen är faktiskt clementiner! Jag lovar det måste ni testa!
Är det bara jag som ÄÄÄÄÄlskar choklad eller?! :D



Idag blir det att plugga lite tills jag åker till Farmor o Farfar runt 1 och bakar kringlor! Och sedan blir det hem och hämta föräldrarna och så åker vi ut till farmor o farrfar igen för att äta middag och då kommer även min faster med familj också! Trevligt blir det! :)

Kommer tyvärr bli dåligt med uppdatering idag, men ni överlever nog va?! ;)


..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Linn

- Tack :D Göra i helgen? =D

2012-02-24 ♥ 10:42:32
Blogg: http://jonssonl.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se