♥ Kvällens Dressyrträning!

Dressyrträningen gick super ikväll! Hade finaste Cito gubben idag och han var super fin! Var lite sådär små seg till en början men sedan så blev han lite mera igång och då jobbade han på super fint! Var dessvärre jag som inte orkade hålla emot riktigt. Jag har fortfarande väldigt dåliga armmuskler så jag orkar inte ha låg arm samtidigt som jag sitter tillbaka och försöker samla ihop honom i traven, i skritten och galoppen orkar jag desto mera.. Men man får göra det bästa av situationen!
Mot slutet så orkade jag däremot hålla emot och fick en bättre sits och jag tror mina ben var där dom skulle! ;)

Bästa pojken var med ikväll så han filmade lite. Dock är det med mobil kamera så inte toppen bild, men det duger väl! :) Så filmen kommer imorron antagligen! :)


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se