♥ Kvällens dressyrträning!

Hade bästa Sabban ikväll! Till en början var hon pigg och framåt och ville arbeta, men när vi sedan började arbeta på riktigt tyckte hon inte det var lika roligt! Fick arbeta riktigt ordentligt med henne för att få henne att gå, min ridlärare fick hjälpa till och hålla i yttertygeln lite typ 1 varv, och under bara den stunden så blev jag helt slut i armen, men när jag sedan fick iordning på mig själv och Sabban så gick hon riktigt fint faktiskt! Men sista delen av lektionen satte vi på Sabban en halsfärlängare så jag kunde leva imorgon också!

Och det var knappt så jag orkade rida igenom henne då, men gjorde mitt bästa och hon var absolut underbart fin mot slutet bästa tjejen! ♥ Efteråt så va hon helt slut och orkade knappt gå den sista biten in till stallet, men väl där så fick hon en bit äpple, och fyy så gott hon tyckte det var! Underbara Flicka! ♥♥

Nu sitter jag här i soffan och orkar knappt lyfta armarna, dom skakar verkligen som asplöv! :o
Väldigt obehaglig men härlig känsla :p


..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Marika'

Följer dig nu så följ med med :D

2012-02-13 ♥ 21:50:30
Blogg: http://marikahoffman.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se