♥ Kvällens hoppträning!

Hade världens bästa Sabban ikväll! Var riktigt länge sedan jag hoppade henne, men det gick riktigt bra trots allt! Dock så hoppade jag före henne X-antal gånger och så gjorde Sabban en tvärnit, kastade sig rakt upp och rakt fram, blev lite sådär chokad men det gick bra! :D Är verkligen super nöjd med träningen! Vi hoppade en kombination med 2galoppsprång mellan, första hindret kom till slut upp till 1m och andra 1.10. I början var det bara små kryss! Sedan hoppade vi första hindret i kombinationen och sedan ett hinder vi inte hoppat tidigare på medellinjen, snett, ganska nära ur svängen! Det var där första gången hon tvärnitade och kastade sig över! Men andra gången gick det super bra!
Och så söt hon var mot slutet! Hon är mörkbrun, med på slutet så var hon vit på bogen och frambenen, så söt! :') Och självklart så hittade hon ju var havren var när vi kom in i stallet och jag skulle stänga stalldörren(hon stod i stallgången eftersom hon har ett föl inne hos sig så är det lättare att ta av henne utanför och ta på täcket!) Och att hon hittade havrehinken var ju svårt att glömma, för den skulle hon i nästan hela tiden! Sötnosen! :'D


En bild på sötaste tjejen innan ridpasset! :D♥

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se