♦ Monday

Usch, att gå upp vid 06.20 och veta att man har sportlov var väl inge vidare direkt om jag måste erkänna? Men som sagt pengar går alltid åt och det är kul att jobba så det ska nog gå bra trots allt! ;) Motorvärmaren är ställd på 08.15 så då bär det av till jobbet!

Jag tror även att min plattång har plattat det sista strået nu? Den har länge har varit knäpp och fräst men inte så jätte farligt, men imorse så rök det om den mot slutet och det har typ blivit ett hål i sladden närmast själva plattången. Så jag stängde av den direkt och drog ut sladden, så ja den får nog gå till graven nu skulle jag tro? Får väl skaffa mig någon ny när jag har pengar -.- när nu det blir! Har ju förståss 2 till ''plattångar'' men dom är inte alls bra och bara sliter i håret. Men men får väl börja gå runt med lockigt eller vågigt hår istället?! :)

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se