♦ My Hair!

Färgade som sagt utväxten idag! Men när jag gjorde det så såg jag efterår att min hår blev betydligt ljusare än det brukar bli och jag andvände ändå samma färg som jag tidigare haft vid färgningarna! Jag är alltså blond, eller närmare sagt mörkblond/mellanblond.

Men som ni kan se på bloggheadern har jag mörkbrunt långt hår! Men det endrades i somras då jag tröttnade sjukt på mitt gamla slitna hår! Och hårfärgen ska vi inte prata om! Så jag beställde tid hos en frisör här där jag bor för klippning och färgning! Satt 4timmar i frisörstolen och allt gick på 800kr, vilket inte alls är farligt med tanke på allt hon gjorde! Så mitt hår blev betydligt kortare efter att jag klippt mig eftersom jag var tvungen att klippa av jätte mycket eftersom mitt hår var så sjukt slitet!
Tog nästan 2månader innan jag kunde vänja mig vid att håret slutade tidigare än innan, och mamma och pappa kände inte igen mig när jag kom in genom dörren efter jag varit hos frisören, men gud så sjukt nöjd jag blev alltså!
Säger bara en sak, ALDRIG mer mörkhårig!!

Som ni kan se på bilden nedan blev det en rejäl skillnad!
Fast är betydligt ljusare i håret nu än här! Bilden ifrån Augusti i somras!
*Dock inga bra bilder pga mobil!*

<- Gammal | Nytt->


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se