♦ Narbonne?!

- Varför blev det just bloggnamnet Narbonne igentligen?

Det kom igentligen av en ren slump att det blev namnet Narbonne, men samtidigt inte! Jag hade länge funderat på ett nytt bloggnamn till min gamla blogg jag hade, men kom sedan underfund med att jag ville göra en helt ny blogg, där man ska ändra utseende och lite mer till hur man själv vill ha det! Gamla bloggnamnet var inge vidare utan närmare sagt http://jonnaorizaba.bloggplatsen.se/ och hur kul låter det igentligen? Inget man heller komme ihåg!

Så nu till varför det blev Narbonne!
Vi hade för länge sedan en hund(Bellgisk Vallhund Groendal) som betydde något otroligt mycket för mig och blev helt förkrossad den 20 Juli 2006 när vi blev tvugna att ta bort honom. Hans mamma var en fransk import och var då dräktig så vi brukade kalla honom fransmannen! Men han hette iallafall Fannyhill's Narbonne D'Eydrik men kallades för Chip. Så jag ville på något sett minnas honom på ett fint sätt och eftersom jag är helt förälskad i hans namn så blev det helt enkelt Narbonne! Narbonne är även en stad i Frankrike.


Narbonne D'Eydrik eller närmare sagt Chip på bilden!
♥♥♥

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se