♦ Plugga utan motivation.

Att försöka plugga utan någon motivation är tamef*n inte lätt? Eller rättare sagt, det går verkligen inte! Jag har försökt idag det har slutat med att jag kanske fått ihop en halv sida på samhällsarbetet? Suck, att inte ha någon motivation till att plugga är lönlöst. Man sitter bara framför en dataskärm och glor rakt fram? Det är precis lika dant när det gäller att städa? Som mitt rum, jag tycker det är super kul att städa rummet! Men undantag med att jag har motivation till det! Som jag får ca kanske sådär varannan månad ungefär?

Sitter nu och försöker att skriva på mitt projekt arbete, går fasen inge vidare kan jag påstå?
Men men, får väl hoppas att jag får pluggmotivation snart?! Måste verkligen komma någon stans med allt jä*la skolarbete som tynger ner mina axlar! Inte undra på att jag får ont i nacken?(Stressnacke) Suck. Nae ska väl fortsätta kolla på Vänner, sedan är det Top Model och sen The big Bang Theory, orkar fasen inte se Big Brother ikväll så blir väl att prata med älsklingen och sedaan sooooova. ZZZzzz

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se