♦ Shit happens

Var tänkt att jag skulle fixa lite tidsinställda inlägg inför morgon dagen, men presentationer av Aslan & Mischa, men har inte orkat att skriva klart inläggen så det får blir någon annan dag, jag tror nog ni klarar er! ;)  Men nu ska jag se klart på Big Brother och sedan blir det sova, känns som om jag måste vila upp mig, helt efter i huvudet om man får säga så? Jobbigt att vara trevlig en hel dag! ;) Hah skämt åsido, men men God natt på er! Jag ska ge min vovve en godnattpuss, fast just nu ligger han och snarkar i fotändan! Puss på pojken! ♥

*Har inte headern uppdaterats? Tryck F5 för att uppdatera!
Har du tips på hur den kan bli snyggare, kommentera isåfall!
Alla tips är välkommna!

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se