♦ Sicken morgon?!

Vaknade imorse av att pojkvännen tog på sig kläderna för han skulle till skolan! Och nu sitter jag här och lyssnar på när snickaren river badrummet uppe? Usch, trött till tusen och kan inte sova, känns toppen! Känns som om jag kommer vara 1000 gr tröttare imorron än vad jag är för tillfället! Usch! Plus att vi inte kommer ha någon dusch på minst 2 veckor? Så mamma ska fråga min kusin i hyreshuset jämte om vi får låna hennes dusch under denna tid. Annars får jag väl åka ut till farmor o farfar o duscha! :)

Idag måste jag iallafall åka in till skolan för information om balen som är vid 12, plus att jag måste handla lite mjölk och lite sånt på vägen hem! :)

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se