♦ ''Sportlov''

Imorron börjar mitt ''sportlov'', eller, ja kan inte direkt kalla det sportlov ska jobba måndag, tisdag & onsdag. Men helt okej för min del eftersom jag verkligen behöver pengarna om man säger så! Och sen på Lördag bär det av till Göteborg, för Göteborgs Horse Show! Usch, känns som om jag kommer vara pank efter den dagen eftersom jag måste ta mina sparpengar för att kunna ha i Göteborg.

Men idag när jag satt och fixade med bilderna till bloggen fick jag en sån super idé om hur min nya bloggheader ska se ut! Måste dock bara fixa en bild som jag ska försöka fixa imorgon antingen innan eller efter jobbet, får se hur mycket tid jag har på mig imorgon bitti! :) Men hoppas iallafall den blir som jag tänkt mig, för annars när jag haft en bra idé så har jag inte lyckats få ihop den som jag vill.



..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se