♦ Svenska Arbete

Suttit och skrivit på mitt projekt arbete ett tag nu, och jag är nästan klar! Det skulle vara mellan 400-800 ord och jag tänker bra skriva cirka 400-500 ord då jag inte alls vet vad jag ska skriva om August Strindberg som det ska handla om. Jag har nu skrivit ca 350ord vilket känns riktigt bra faktiskt! Ska snart stänga på den stationära datan för att göra om designen lite!

Har en riktigt bra idé i huvudet och jag hoppas jag kan få ihop det i photoshop också, vilket jag oftast inte brukar få. Men man kan ju inte lyckas om man inte försöker. Eller hur? ;)

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se