♦ Tänk vad ett leende kan göra

Blev lite chokad idag när jag jobbade, stod i kassan och tog emot kunder, då kommer en kund och verkar vara på lite dåligt humör. Jag stod där och pratade snällt och log, och tillslut när hon gick därifrån så gick hon därifrån med ett leende. Tänk vad ett litet leende kan göra igentligen? Det är ganska sjukt! :)

Sitter just nu och kollar på sveriges bästa bilförare med älsklingen och ska snart gå ut och ställa motorvärmaren inför morgondagen då jag tar bilen till skolan! Såg även förut att min fot fortfarande är knallblå, och jag tappade golvet på foten i söndags? Ser helt sjukt ut x)

Puss&Kram på er!

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Tova ♥

Fin blogg! :D Följa varandra via Bloglovin?

2012-02-17 ♥ 09:46:34
Blogg: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se