♦ Tatuering!

Vad jag gjorde igår var en tatuering!
Så otroligt nöjd! Älsklingen och jag gjorde en likadan istället för att skriva våra namn vilket kan vara dumt ifall något skulle kunna hända! Så då valde vi att gör ett Kinatecken med ett hjärta bakom!

Att göra tatueringen var faktiskt inte så farligt som jag trodde det skulle vara! En väldigt svårt känsla att beskriva en svidande, stickande, kiklande känsla ungefär! Det var på några ställen det kändes mer än på andra med utan tvekan att jag kan göra en till!

Dom flesta tror ju att det bara är att trycka lätt med en vass nål så känns det lika dant, Nae inte alls lika dan känsla! Visst det gör ont, men faktiskt inte så farligt än att man överlever! ;)


En otydlig bild från igårkväll! Översta armen är pojkens och min är längst ner på bilden.
*Nej men arm är inte större ser bara ut så pga att hans arm är lite längre ner när bilden togs!*

Bättre bild kommer att komma!


..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av matilda

http://teampf.blogg.se/2012/february/fragestund-med-matilda.html#comment



För varje fråga så får du en länk och såklart en liten kommentar om din blogg! Kram :)

2012-02-11 ♥ 19:02:04
Blogg: http://teampf.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se