♦ Upp, upp & iväg!

Ja, snart bär det av till hoppträningen! Är sjukt laddad, ska blir så fruktansvärt kul! Men kanske inte riktigt kul med tanke på det fruktansvärda vädret! Men det tar inte så lång tid innan man blir varm när man sitter på hästryggen! ;)

Och jag och min klasskompis kom underfund med att vi har väldigt torr humor idag! Satt och skrev en massa anteckningar ifrån tavlan som våran religion lärare skrivit! Vi pratade idag om judendoman och kom in på Moses. Och då skrev han ''Moses mor lade honom i en korg och satte honom i nilen'' eller något i den stilen, och när han sedan skulle säga den meningen blev det ''moses mos lade honom i en korg och satte honom i nilen'' och ja både jag och min kompis tittade på varandra och började asgarva! Dock var det bara vi 2 som hörde vad han sagt! Väldigt konstigt med tanke på att resten av klassen som bara består av killar brukar reagera på såna saker! Men vi satt iallafall minst 10min och bara skrattade och en som satt bakom mig frågade vad som var så fruktansvärt kul, ''Moses mos'' sa jag bara och skrattade, ''han sa moses mos'' sa jag sen och ja, då förstod han eftersom han också började garva! Ja, vi kom underfund med att vi har väldigt torr humor! ;)

Någon mer som har sådan humor?


*Gammal bild ifrån typ 2008?

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se