♦ Vem är Narbonne?

Tänkte att jag skulle ta och skriva en presentation av mig själv! För vem är igentligen Narbonne?

Jag är en tjej på 18 somrar! Jag bor i en lite ort med min mor, far och 3, men snart 4 hundar! Jag är uppvuxen med hundar och alltså alltid haft hundar i mitt liv. Vi har haft sammanlagt 5 bellgiska vallhundar-Groendal, 2affenpinscher och 1 puff(Kines/som först var syrrans). Nu har vi dock 2 borzoier och 1 affenpinscher men blir väl snart än till! Spännande!
En av borzoierna ställer jag ut och än så länge har han bara fått 1 cert och 1 cacib! Dock fick han detta vid 20månader vilket inte alls är så ofta man brukar få. Nu är det bara 2 cert kvar innan han är Svenks utställnings Champion.

Jag läser på Gymnasium 3:e året och jag läser som Lärling! Vilket betyder att jag är på praktik 2-3 dagar i veckan och läser kärnämmnen i skolan måndagar och fredagar. Jag har en helt underbar praktik plats, nämligen H&M! Och jag jobber även extra nu på lov och lördagar där för att kunna få ihop lite pengar!
Det sämsta med att vara lärling är att man inte får så mycket tid till att plugga med skolarbetana eftersom det blir långa dagar. Men förhoppningsvis kan jag komma igång nu när jag bara kan fokuseraa på skolarbetet eftersom jag klarade körkortet förra månaden!

Mina intressen är hästar och hundar och jag rider på ridskola 1dag i veckan och går i en special grupp som menas med att man varannan vecka hoppar, och varannan rider dressyr! Vilket jag tycker är toppen! Jag har även världens bästa pojkvän som jag träffade 2006 när vi båda 2 började 7an på samma skola. Vi blev då även tillsammans i början av 2007 och var tillsammans i 17månader innan det hände saker som gjorde att det tog slut. Men sedan samma år(2008) så började jag ta kontakt med honom igen och han gick med på att träffa mig så den 18 oktober 2008 blev vi tillsammans igen och nu har vi varit tillsammans i hela 3år och 4månader och vi är även förlovade sedan 30 december 2009! Och nu sen en vecka tillbaka har vi även likadana tatueringar!

Ja, vill ni veta något mera om mig så kan ni ju alltid ställa en fråga till mig så ska jag svara på det! :)

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se