1 Januari 2012

Igår var ju som sagt 1 Januari på det nya året! Gjorde väl inte så speciellt mycket. Satt och spelade The Sims 3 och kollade på Gold Rush Alaska med mamma och pappa typ hela dagen! Det var ju maraton igår på det programmet från 12 till 23 så pappa satt väl här mestadels hela dagen eftersom han tycker det är kul! Visst det är lite spännade faktiskt!
Handlar om några som flyttar från sina hem i Amerika för att leta efter guld i Alaska. Det är ett som sagt Reality program på Discovery. ;)



Idag händer det väl inte så mycket antar jag! Blir att ta det lungt och kanske försöka pluga lite som jag skulle gjort hela jullovet igentligen! Hih (a)

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se