3 Januari ^^,

Ja, idag är var ju som sagt den 3 januari på detta nya år! Har typ inte gjort ett skit idag, vaknade med huvudvärk så bara kollat på tv och spelat The Sims 3 hela dagen typ x)  Har även gjort en uppdatering med bilderna i sidomenyn, tagit bort en bild samt lagt till en ny! Varför kommer i ett annat inlägg! :(

Igår var jag i stan med min mor och handlade lite mat och sånt! Passade då på att köpa en ny foundation samt ett finn medel, kommer inte just nu ihåg vad det heter, men har hört talats om det och det ska vara bra vad jag förstått! :)
Oj, kommer nu inte på något mera att skriva, känns som om jag bara skriver för att få inlägg. Men så kan det vara ibland det också! Hoppas jag komer igång att blogga lite senare när skolan kommer igång kanske! :)

Puss&Kram gullebarn!

Blev en bild på Tuff från ikväll! Hans absoluta favorit plats är nämligen att ligga på ryggstödet till soffan! ;)

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se