♥ Balklänningen!

Fixade bättre bilder på balklänningen ikväll! Syns mycket bättre nu att den är ljusblå och inte vit! ;)
Dock så blev det trots att något mera åt det mörkare hållet med systemkameran, men ändå bättre än mobilen då den nästan såg vit ut, fick massa komentarer på facebook om jag skulle gifta mig eftersom den såg ut att vara vit! Längtar verkligen tills balen då jag får ha på mig den igen, och vara uppiffad och med världens bästa pojkvän!
Orkade inte ta på mig den så hoppas bilderna duger ändå :)


Klänningen!


Bröstpartiet


Ryggen &snörningen(Obs, den går ända ner, såg nu att resten av snöret var på insidan



Brodyren på kjolen! :D


..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Lina

Åh så fin!

2012-01-16 ♥ 21:25:09
Blogg: http://sallberglina.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se