♦ Berg&dalbana

Ja har snackar vi berg&dalbana gällande statestiken på bloggen, ena dagen veckan är det knappt några, sedan några dagar så är det flera besökare! Men det ska man ju inte klaga över? Driver ju inte bloggen sådär direkt super seriöst, alltså jag dreglar inte efter flera hundra besökare, utan jag driver den mest för att jag tycker det är roligt!

Ligger just nu i sängen och mår defenitivt inge vidare, inte på så sätt att jag är sjuk(som tyvärr min mamma är) utan mer att jag är depp och vill ingenting längre, allt känns så hopplöst och finns liksom ingen mening med att försöka kämpa sig vidare? Men som tur är lyckades  världens bästa pojkvän få mig på betydligt bättre humör förut när vi pratade i telefon, men tyvärr så kom den där känslan tillbaka efter att vi lagt på och nu så ligger jag här och försöker bli av med den! ...
Men imorgon är det iallafall praktik som gäller! Så då gäller det att få tillbaka humöret och vara glad! Eller låtsas åtminstone!


Ps: Kollade i en liten bok med den olika stjärntecknen idag inne på MAXI Stormarknad när jag var där, och då kollade jag mitt stjärntecken, och det som stämde direkt överrens med mig var Egenskaper:''Vill inte svika sina föräldrar'' och Passande Sporter/Hobby: ''blabla.. Hästhoppning'' Vadå klockrent? Var även flera saker som stämde direkt in på mig men dessa kommer jag tyvär inte ihåg dock.


You mean the world to me babe!

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av argumentative essays

Det tror jag också. Det innebär att vi har något gemensamt


OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se