♦ Bläää, snö ..

Åkte in en snabbis till stan imorse eftersom jag var tvungen att hämta ut en bok på biblioteket samt att jag även hämtade mitt körkort!! Har nog fortfarande inte fattat att jag faktiskt har körkort? :o Men men, kan ju inte påstå att vädret var för roligt?! Vägen in så blev det värre och värre med snöande och desto närmare västervik jag kom, och väl i västervik så vräkte det ner! Var lite sådär småäkligt att köra i detta väglag eftersom det är första gången jag kör i sånt väglag och själv, men jag klarade mig helskinad ända hem och bilen är hel den med kan jag försäkra er om! Hah ;)
Men fan låg i 80 på E22(är 100km/h) och låg även 80 på riksväg 40(är 90km/h). På lilla vägen låg jag mellan 50-60(är 70km/h) eftersom det knappt var plogat och man såg inte var kanterna var, plus att det drog som fan i bilen! Men som sagt, jag klarade mig! Men det värsta var tamefan när jag mötte en lastbil som typ höll 80 på 70-vägen och typ låg med halva lastbilen på sin sida?! Idioter? Svar ja! Men som tur är i sista sekund så svängde han över på sin sida igen så jag slapp dikte! Men fy fan alltså, vissa tänker sig inte för det minsta om man säger så?! -.-

Resten av dagen kommer spenderas med pluggande! Suck, men har som sagt inget val ...

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se