♦ Crazy!

Usch, blir verkligen tokig snart! Försöker verkligen komma någonstans med min mitt psykologiarbete och Hitler som jag skulle göra om. Men hittar verkligen ingenting om det som jag ska kompletera med?! Har letat nu på Internet och i psykologi boken men hittar verkligen inte ett skit! Så funderar på att bara skicka in det med det lilla jag lagt till och säga att jag verkligen inte hittar något och sedan hoppas på att jag får ett VG på redovisningen imorron. Men men, det går väl som allt annat? Skit! Måste även skicka in mitt projekt arbete som min lärare ska kolla igenom tills jag ska träffa honom imorron och gå igenom det, hoppas jag kan få lite råd och sånt så jag kommer vidare. Han än så länge skrivit 4sidor och det ska vara ett väldigt stort arbete! Sen har jag även 2 arbeten till som måste göras! Varav 1 arbete som ska vara på minst 8 sidor! -.- Suck!! Nae nu skiter jag nog i detta jä*la arbete och hoppar på det bästa och fixar iordning lite till på redovisningen som jag ska ha imorron, tyvär ..
Det som jag verkligen inte ser fram emot till morgon dagen är att jag börjar 9.40 och jag är i skolan 8.45!? Hatar att förbannade KLT ändrat tiderna eftersom jag innan var inne vid 8 och bara hade ett byte. Nu kommer jag istället att ha 2byten.. Grr! Jä*la dumma ideér som dom kommit på

">

Bjuder på en bra låt sålänge!

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se