♥ Dressyrträning

Ikväll på dressyrträningen hade jag Orizaba/Sabban som hon kallas! (Hästen på bilden i headern) Gick super bra till en början! Dock har jag super problem med hennes yttersida i vänstervarv, får verkligen ingen kontakt med denna sida, fråga mig inte varför men det stör mig något enormt. Men till slut så fick jag iordning på bogen och då gick hon super fint! Men jag var helt slut redan i början av ridpasset eftersom på henne får man verkligen Ingenting gratis! Och då menar jag Ingenting! Så min ridlärare satte dit en halsförlängare så att hon skulle sänka huvudet lite så jag inte behövde jobba ihjäl mig helt och hållet, och då gick det super bra! Men det märktes att det var ett tag sedan jag red henne, för fyy så liten hon kändes! Men kan det bero på att jag ridit Cito väldigt ofta nu sista tiden? ;)


'En trött och svettig sabbis! ♥

Bästaste! ♥

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se