♦ Grrr....

Ja hade ju världens idé som sagt på gång med bloggheadern, men tyvär har jag inte fått koden att funka ännu. Hoppas att någon kan hjälpa mig med detta, för isåfall blir det riktigt snyggt om man får säga så? Riktigt besviken, men har iallafall fixat lite annat på bloggen, som ni ser har jag ju bytt bloggheader samt färg och allt, tyckte detta blev mycket snyggare om man får säga så? ;) Hoppas bara som sagt att jag kan få iordning på headern för jag tror det skulle blir super snyggt med det som jag tänkt mig! Men ja, ibland blir saker och ting inte riktigt som man tänkt sig?

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se