♦ Hoppträning!

Kvällens hoppträning gick faktiskt ganska bra! Inte så jätte bra som det brukar gå annars men jag är nöjd!
Vi tränade mycket på att svänga och komma rätt på hindret, tog ett tag innan jag fick honom att få lite mera energi och när jag lyckades med det så gick han super fint till slut! :D Ikväll var även debut för mig och Cito att göra en vägran! Har hoppat honom i 1år nästan varannan vecka och inte fått en enda vägran fören nu! Men nån gång måste väl vara den första? ;) Fast det berodde helt och hållet på att jag glömde att driva på honom genom svängen och då kom vi helt galet så han antingen fått tagit ett jätte språng eller vägrat, och då valde han vägra. Men det gick bra, bara ta om det igen och då gick det super! Hindret låg väl på ca 1m tror jag! :)


..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Petronella

Vilken fin häst, han ser väldigt stor/hög ut, hur hög är han ? :D

2012-01-30 ♥ 08:21:21
Blogg: http://upplandsryttarnas.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se