Kkk... kallt..

Sitter just nu och har precis ätit frukost och fryser till TUSEN!! Snart(07.15) bär det av till skolan och första skoldagen med nya schemat. Suck ser inte fram emot det direkt kan jag säga ...
Lite sådär små irriterad över bussen hem sedan idag. -.- Först från gymnasiet 15.20 till resecentrum. Stå där till 15.45 för att sedan ta en buss till riksväg 40 och byta där, ta en mellanbuss därifrån in till stationen i ankarsrum, och sedan därifrån och hem?! FYRA olika bussar för en resa på dryga 60min?! -.- Om man bortser ifrån väntetiden på Resecentrum... Nae fy för denna dag..


Jeans: H&M
Skjorta: H&M
Skärp: H&M
Märks det att jag praktiserar där?

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Ida

Sv: Ja det är så härligt o rida i snön. :D Men var inte lika kul att snön vräkte ner :P

2012-01-23 ♥ 08:22:22
Blogg: http://neopold.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se