♦ Klant nummer 1!

Idag var ju första dagen i skolan?! Elr hrm, ja skulle varit? Klanten som jag är glömde ju självklart att ställa klockan imorse så vaknade typ 5min innan bussen ska gå. (y.. Men men, hade bara en lektion idag och det kan jag faktiskt göra hemma så att så stor var ju inte skadan iallafall! ;)
Ikväll blir det väl att åka ner och hämta ett paket i ankarsrum som väntar på mig, beror helt och hållet på om pappa vill följa med så jag kan övningsköra. Isåfall kommer en smygbild ikväll på vad det kan vara! ;)

Nu sitter jag och har allmänt tråkigt och kollar på en inspelad film ifrån typ förra helgen, sen har jag en jobbig huvudvärk som trycker sig på pga jag sovit dåligt dom senaste kvällarna... Ska väl även försöka komma igång med att plugga lite också. Men får se hur långt jag kommer med det, brukar har svårt att börja med skolarbete. (a)

Bjuder på en video på Tuff ifrån förra veckan! :)

">Tuff

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av I ♥ p h o t o - Tilda

Men åh! Vilken sötnos! :')

2012-01-11 ♥ 11:42:03
Blogg: http://iheartphoto.webblogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se