♦ Kostnader!

Åhh, känner mig riktigt duktig som skrivit upp hur mycket jag kört med bilen nu! Ska då sedan räkna ut hur mycket diesel som gått åt och ska då sedan betala tillbaka det till pappa! :) För bara för att jag kör med bilen ska det ju inte betyda att jag kör gratis och pappa bara ska betala? Nae det tycker jag inte är rätt!



Nae, nu säger jag godnatt! Imorron blir det skolan och 1 lektion! Sedan hem och plugga! Har ju världens snällaste pappa som låter mig låna bilen också! :D
Jag tror jag börjar bli lite förutsägbar, för när jag ringde till pappa förut(han jobbar kväll denna vecka) så frågade jag först vad han gjorde och lite. Och sedan hör jag i luren ''Och du vill låna bilen antar jag?'' Hah, oj då har jag verkligen frågat så många gånger? :P Nae då, inte så värst! ;)

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se