♥ Mazda BT-50

Efter att jag kommet hem ifrån älsklingen imorse så fikade vi och sedan åkte pappa och jag iväg för att först ställa motorvärmaren på skogsmaskinen, och sedan när vi skulle åka och kolla lite olika vägar och sånt som dom sedan ska hugga. Så då frågade pappa om jag ville testa att köran Mazdan! Självklart säger man inte nej till att få övningsköra? ;)
Vi tog igentligen bara Mazdan pga att vägen in till maskinen inte var sådär super fin?! Men men, detta var iallafall första gången jag kört Mazdan! Och det gick fruktansvärt bra! Inte ett enda motorstopp!  ;)
Fick dock bara köra på grusvägen eftersom vi inte hade någon skylt med oss. Hade väl gott bra, men ifall det skulle komma en polis så kände vi inte för att riskera något?!
Men men, sånt är det! Efter vi vartit och kollat på lite vägar runt Hummelstad så åkte vi och handlade lite och sedan hem! Och nu sitter jag här och har precis kollat igenom alla blogginlägg ifrån bloglovin, var bara sådär 145 st, och det bara på 1 dag?!

Måste även tillägga att Mazdan var fruktansvärt skön att köra! Mot vad jag faktiskt trott, och jag trodde den skulle vara läskigare att köra eftersom han är något större om man jämför med Volvon! ;)



Mobil bilder ifrån Idag!




Google bilder! Sådan bil har pappa(arbetsbil) dock ingen 2hyttars som på bilden, utan 1,5.

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se