♦ mobiler, mobiler, mobiler ...

Ja, vad ska man säga? Jag ställde mobilen igår att den skulle ringa 07.20, jag vaknade första gången 06.45 men jag somnade om, och vaknade 08.30!!!!!! Försov mig med 50min?! Bara för att mobil jä*len inte ringde?!! Så jag flög upp ur sängen sminkade mig lite kvickt borstade håret och slängde på mig kläderna på en kvart, och så gick jag ner och åt på 10min och sedan bar det av till skolan! Som tur var hade man ställt motorvärmaren i bilen igårkväll så bilen var ju varm och skön iallafall vilket var skönt!
Hade ju en redovisning om depression idag, gick åt skogen om man får säga så? Nae men kanske inte var så farligt men jag snubblade på orden och läste direkt ifrån pappret dock att man inte fick det, men eftersom jag totalt glömt bort att man skulle skriva stödord så blev det så ändå. Men läraren verkade inte bry sig ändå så det var skönt!
Efteråt så träffade jag min klassföreståndare och pratade om projektarbetet(man ska ha enskilda träffar med honom för att gå igenom sitt arbete) och han var nöjd med det som jag åstakommit så långt så det var skönt iallafall! :)
Sedan åkte älsklingen och jag iväg till Corner för att äta lite innan det blev dagens sista lektion som var Svenska B.
Efter det så bar det av hemåt vilket var skönt! Så nu sitter jag här i mitt värmeställ och väntar på att det blir ridning ikväll, dressyr som gäller denna vecka! Ska blir super kul! :D


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se