♥ Precis hemkommen

Ja, kom precis hem ifrån stan nu då! Mamma var hos läkaren och jag gjorde lite ärenden på apoteket, och resten av tiden spenderades i bilen på sjukhusparkeringen i väntan på att mamma skulle bli klar så jag kunde hämta henne. Satt väl i bilen i ungefär 1timme, blev väldigt kallt emot slutet men det gick. Underhöll mig själv med att spela spel, hann spela ca 45banor på ''Unblock Me'' på 20min och sedan kollade jag lite på Internet och så fixade jag även så jag kan prata samtidigt som jag kör utan att hålla i mobilen.(Har mickrofon i taket som man pratar i och så hörs vad den andra säger i högtalarna, lite svårt att förklara men gjorde mitt bästa! ;))
Sedan hämtade jag mamma och då åkte vi till Maxi för att handla, sedan hämta pizza i Ankarsrum och sedan hem igen!


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se