Sometimes ...

Ibland vill man bara lägga sig ner och dö! Kommer ingenstans med projektarbetet, kommer ingen stans med mitt andra arbete på 10sidor. Plus att vi snart kommer få en tenta i psykologin på 6sidor?! Plus att jag inte få så mycket tid att plugga i veckorna eftersom man slutar jobbet sent och kommer hem 5-6, och sedan ska man ju äta, duscha och lite sånt efter man kommer hem. Och måndagar är det ingen idé att ens försöka plugga, eftersom jag kommer hem halv 5 och åker igen vid 5 till ridningen. Fredagarna brukar jag ofta spendera med älskligen och ha mys, så enda chansen just nu att plugga är tisdagar och i helgen.. Men hur mycket plugg blir det i helgerna?
Inte nog med detta så försvinner pengarna iväg innan dom ens kommit in på kontot?! Skyldig pappa pengar, skyldig min pojkvän pengar! Plus att jag ska till Göteborg(Horse Show) den 25 februari och måste ha pengar till det? Så just nu känns det kört eftersom jag inte heller jobbat under december så jag kommer inte få någon lön?! Skönt att man ska jobba på Lördag iallafall så man kan börja få in lite pengar igen så man kanske är skuldfri innan året är slut?! Ja känns verkligen som om jag inte får någon rätsida på mitt liv nu, hur mycket jag en försöker och anstränger mig till det yttersta!!
Glömde även säga att jag har ytterliggare en uppgift som jag ska göra?! -.- Nae nu måste jag VERKLIGEN ta tag i skolan, har ju fan inte mycket kvar så måste KÄMPA, kämpa tills mina fingrar blöder, tårarna rinner och kroppen skakar. Det låter väldigt dramatiskt men det är nödvändigt just nu känns det som!

Kom även på ytterliggare en sak som måste fixas snart! Måste hitta balskor till klänningen! Så om någon vet en bra sida med vita skor med liten klack(vill inte ha hög klack då jag redan är tillräkligt lång och har jag hög klack blir jag längre än min pojkvän som jag ska gå med, och det ser ju lite roligt ut? ), men om ni vet någon sida där det finns skor så snälla skriv isåfall en komentar! Tack på förhand!


Bildkälla

Åh kan ju tillägga att en fruktansvärt underbart rolig grej hända mig idag, klant som jag är! Satt och ändrade lite med tangentbordet i telefonen(har laddat hem Go Keyboard) och skulle då ändra font(textstil) på själva tangenterna och då hade jag ju dom vanliga som är så tråkiga så då tryckte jag på ''Scan Fonts'' eller vad det hette och då hittade mobilen några olika fonter, och då tryckte jag upp en av dom och kollade sedan i ett sms hur det såg ut. Då j´såg jag att själva symbolerna åäö hade försvunnit?! Gick då tillbaka och kollade dom andra, dom var lika dana, och det roligaste av allt är att dom vanliga, standard fonterna inte finns kvar?! Visst jag kan fortfarande skriva åäö som tur är, men där dessa symboler ska vara är det antingen bara tomt eller så är det fyrkanter? Sjukt irriterande!!


•Ska nog även ändra headern igen eftersom jag inte får hjälp med det jag hade tänkt ha! Har en jätte bra idé i huvudet, men får se om det blir bra när jag ska fixa bilderna... Märks imorron isåfall


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se