♦ Suck säger jag bara..

Ja dagen började verkligen inge bra!! Vaknade med huvudvärk, men gav mig upp och gjorde mig iordning. När jag skulle sätta i headsettet i telefonen så hittar jag det inte? Sprang och letade överallt där jag trodde att det låg, men var sedan tvungen att springa ut till bussen, Utan hörlurar! Sedan påväg bort till bussen hittar jag inte busskortet?! Toppen!!!!! Inte en anning om vart varken hörlurarna eller busskortet var. Men slapp ju betala in till västervik, men var ju tvungen att betala när jag skulle hem. Men sen när jag satt mig på bussen och åkt typ 200m, kommer jag underfund med vart grejerna var! Dom låg ju i ridjackan eftersom jag tog bussen till totebo i måndags.. -.-
Åhh, blir så trött på mig själv ibland om man säger så!
Väl på bussen efter praktiken så kände jag mig helt matt i kroppen, vilket jag ofta känner, men nu var det fan värre än vanligt, orkade i princip knappt att lyfta fingrarna för att skriva sms, var så sjukt trött i kroppen både psykiskt och fyskiskt.. Vet inte om jag börjar bli sjuk eller nått eftersom jag känt mig små konstig dom senaste dagarna, och även idag när jag jobbade fick jag en konstig illamående känsla. Men det gick över ganska fort men återkom sedan när jag satt på bussen igen? Blää, vill verkligen inte bli sjuk, har inte tid för att bli sjuk!!
Nae fy f*****n säger jag bara, verkligen inte känt någon glädje alls idag så därför har det inte blivit så mycket bloggande, har helt enkelt inte haft varken ork eller lust... :( Men nu ska jag väl iallafall försöka sova, om jag lyckas, sjukt trött och huvudvärk som det känns som om hela huvudet ska sprängas eller nått...

Nae nu jä*lar tar jag mitt tråkiga humör och gömmer mig under täcket...


Svara även gärna på Detta inlägg, skulle vara spännande att veta.
Ni som skriver svar får en länk i bloggen tillsammans med eran text,(
om ni vill)

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se