♦ Take it or break it

Jahopp, nu har precis pojkvännen åkt hem! Har bakat bröd på morgonen och nu sitter jag och är ''nyttig'' med att äta ostbågarna som blev över från igår(Älskar ostbågar dagen efter då dom är sega (a) ) och kollar även på Awkward, riktigt roligt program faktiskt som går på MTV, och kollar igenom alla bloggar jag följer genom bloglovin! :) 
Idag är det plugg som gäller till jag blir klar och sedan hade jag tänkt att kanske fixa om bloggheadern som jag ''tjatat'' om hela gårdagen? :P Men men, får se vad som händer och om jag orkar, behöver även lite inspiration till hur den ska se ut för jag har verkligen ingen som helst aning om hur den ska se ut? :o


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se