♦ Testa nytt?

Jag hittade en sida där man kan byta ut sin vanliga header mot en så kallad slide show, så att man kan ha flera bilder istället för 1! Lite roligt att ha tror jag, så får se fixar väl det isåfall imorgon! Kanske även hittar lite andra roliga saker till bloggen, får se vad jag hittar för på sidan. :)
Har nu lagt nu fixat lite, ni kanske ser? Vad tycker ni om det? Själv är jag lite osäker :/
Snart bär det iallafall av till farmor o farfar, och ikväll kommer väl pojkvännen så kanske inte blir så mycket mer bloggande ikväll, vi får väl se! :)


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se